H J Ä R T A


Min fina älskliing♥

Åh, du förstår inte hur jävla mycket du gör för mig bara genom att vara min, och liksom finnas där..
Du är verkligen det enda som betyder något för mig, och din kärlek är allt jag behöver för att överleva. Att få kalla mig för "din flickvän" är något av det bästa som finns, just för att du är bara min.

Om du bara visste hur fin du är, hur söt, vacker och underbart fin du är, Jag kan titta på bilder på dig och undra hur du inte kan se det jag ser. åh, att du är min, jag kan fortfarande inte förstå det, herregud.. <3

8 långa månader, 8 underbara månader, de bästa 8 månaderna i hela mitt liv, har jag fått dela med dig. Och jag hoppas att jag får dela resten av mitt liv med dig också, för det vill jag. Jag vill få dela min morgon, min dag och min kväll med dig, allt. Alla bra saker, alla dåliga, alltalltallt.

Jag vet inte vad jag ska skriva om dig, det finns inte tillräckligt med ord för det. Du är jorden jag står på, himlen ovanför mig och allt där emellan. Och jag gav dig mitt hjärta den där gången på skuttet, Och jag hoppas att du kommer behålla det förevigt.

Gud, jag gråter snart, jag vill bara få orden att räcka till och förklara för dig hur extremt jävla mycket jag älskar dig, och hur mycket du betyder för mig.

Jag älskar dig, Johan Kjell Hedendahl, och jag hoppas att jag en dag kommer att få säga "Ja" till dig i kyrkan, och vara din föralltid och ännu längre.♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0