lunch

Hej på er!
Jag har nyss ätit, var äcklig mat (kalops och potatis) så gick till seven eleven med Pontus och köpte varsin korv. Dock fanns det ingen vanlig kvar, så fick äta en som var jättestark :( menmen!

Vid 12.10 börjar min nästa lektion, då har jag Media med Caj, vilket betyder att vi ska jobba med illustraitor(stavning?), och idag ska vi rita av eller vad det var, vilket inte kommer gå så jävla bra, för min datormus ligger hemma >< inte riktigt min dag idag.

vet inte riktigt varför jag bloggar, men jag har ingenting annat att göra, och det är jooobbbiiiggggttt! uscha.

Nej, vi hörs senare med "Dag-06", fast det blir nog ikväll förresten ;)


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0