såååå hungriiiigggg

ja fyfan, jag är så äckligt jävla hunrig. åt bara en macka imorse, och de är alldeles för lite..
Dock så är de svin äcklig mat i skolan, (fiskgratäng och potatismos), men ska försöka äta lite potatismos, sen köper jag nog mig en korv (som alltid hihi) och äter innan jag ska ha IDROTT!

De är typ ingen som ska ha idrott ifrån våran klass, som typ alltid, men de är iallafall jag och Nelly som jag vet om, men är de väl några ifrån HR(hotell och restaurang) klassen med. Vi ska bada på Alideberg.. De gillas inte! hatar att visa mig i bikini och jag fick med mig fel shorts med, så har jättekorta, och jag HATAR min ben :( menmen, ska ju vara i vattnet så de är väl ganska lugnt ändå :)

Nej, nu fan ska jag börja träna nästa vecka. Det lovar jag nu. ska leta upp mitt Zumba och göra det, sen vill jag börja göra situps, men det känns så dumt att göra när älskling är där, haha ;) får se,


Hörs senare, för nu är de 10 minuter och sen är de käääk, åh vad gott ;)
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0