taggad till tusen!

Japp, jag är på bra humör som fan nu!
Har städat, lagt in kött i frysen, fixat mat till bror, och skrivit en lista med vad som ska handlas, as kalas!
Älskling är hos sin systeryster, så det var lite lättare att städa, annars vill jag bara pussas, hihi ;)
Nej, nu ska jag äta upp den lilla spagettin jag snodde från min bror och sedan se ifall men andra bror är vaken så vi kan åka och handla, sen får vi väl se när Johan kommer, dröjer väl ett tag.

hörs senare, med "Dag 08." :)

Har du en annan åsikt?
Postat av: Clara

Okej, men när tycker du att vi ska komma?

2010-12-08 @ 18:17:54
URL: http://enkaxignittifyra.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0