Webbdesign

Jag brukar haaata webbdesign, men idag har det faktiskt varit roligt! Vi har börjat hålla på lite med flash, och det är typ awesuuuum! haha ;)

Plus att min lärare är så jävla soft, jag har typ beställt biobiljetter någon lektion, jag har bloggat under endel(som nu hihi), och smsar, och idag gick jag in i klassrummet när jag åt kexchoklad och drack cola(vi får inte vara i klassrummet när vi äter/dricker för att det inte ska hamna på datorn), och han sa INGENTING. Han sa bara "men det där är väl ingen bra frukost" och inget annat. så jävla gött! Hade det varit vilken annan lärare som helst hade dom cpat loss totalt och fått ett fett utbrott liksom, helt stört.

Nej, jag gillar Mikael, han är snäll och bra på att visa typ, hihi! :)

Har du en annan åsikt?
Postat av: Clara

Yupp, pappa sa att han kan skjussa in oss till Nitta när vi har slutat :) när slutar ni/är hemma?

2010-12-08 @ 12:52:13
URL: http://enkaxignittifyra.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0