150210

Godmorgon! (:
Vaknade vid halv tio, och har nu hunnit duscha, städa lite och kollat nu på tv! Våra bästa år is the shit!♥
Idag ska jag bara ta det lugnt, hade velat åka till ulricehamn och köpt mascara och lite så, men jag orkar inte, haha! Ikväll blir det hockey dock, Borås vs Malmö Redhawks! Längtar, känns som en evighet sedan det var hockey, fast det var i onsdags, haha! ;) Vad ska ni läsare göra idag då? (: Jag ska snart ta och göra lite lunch(frukost för min del dock!), men vet inte riktigt vad det blir idag, funderar på att göra något enkelt, som bacon och makaroner, men vet inte än! vi får se (:

Pratade ju i telefon med Oscar inatt, men det blev inte så länge för han var trööööttt;) haha! så när vi lagt på gick jag igenom sms som vi skickat till varandra, de är en heeel del! haha (:

Men vi hörs senare istället! :)

Kisses'


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0