brick by boring brick!

Hej på er! (:
Hade ingen lust att blogga igår tyvärr! Men idag ska jag försöka blogga lite mer! :)
Somnade ganska tidigt igår, vid tolv tror jag! Iallafall, innan jag somnade så kollade jag på "Rosa - the movie" Var sjukt länge sedan jag såg den, och den är faktiskt lika bra fortfarande, och hon är ju bara såå fin! Och han som spelar ville i filmen, skulle jag iinte tacka nej till, haha ;)

Igår så kollade jag på tv hela dagen typ faktiskt, men jag vek även tvätt och lyssnade på musik och var ute och pratade lite strunt med cody! (:

Jag vaknade iallafall vid kvart över åtta, fifan! kunde inte somna om ;( menmen.. Har nu ätit frukost och myser i soffan jämte tessie&tindra med en kopp varm choklad, har druckit det flera dagar i rad nu, älskar det! hehe (: Skulle egentligen åkt in till borås idag, men vill inte åka själv, så jag tar det någon annan dag istället.. Tror det blir på fredag, för då får jag ju pengar med^^

Nu natten till torsdag, så inleds ju Ishockeyn för herrar i OS, 01.30 sitter jag bänkad framför tvn, ska bli så härligt! längtar fan! Sverige möter Tyskland iallafall :) Och i måndags tog ju Charlotte Kalla guld, och igår tog Björn Ferry guld, så de går ju ganska bra för Sverige! Går ju även bra för Damkronorna som vunnit de två(?) matcher de spelat, har ingen koll på dam hockeyn då jag inte gillar damhockey.. hehe (:

Just nu kollar jag på MTV Breakfast club i väntan på att Rachel Ray ska börja på 3an :) ååh, nu spelar dom Brick by boring brick av Paramore, love it! kan slänga upp den i slutet på inlägget :) Men nu ser jag att solen lyser och himlen är blå, så ska nog dra på mig lite kläder och sedan ut och fota en stund! :)


Brick by boring brick - Paramore

Kiss on the lips'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0