confused!

Godmorgon! :)
Haha, jag var lite förvirrad när jag vaknade, det blev såhär:
Jag vaknar av att telefonen ringer.
Jag; Hej de är Ida.
Morfar: Hej, har du mamma hemma?
Jag: Nej.. Hon jobbar!
Morfar: Jobbar...?
Jag: jaa ..
Morfar: Det visste jag inte.
Jag: Nääe, men det gör hon..
Morfar: Jaha, men då är det inget att göra! Hejdå
Jag: Hejdå!

Ringer till Mammas jobb, hennes "telefonsvarare" säger:
Du har ringt nummer 033blablabla. Den du söker återkommer imorgon.
Jag fattade NOLL!

Ringer till mammas mobil, hörde att den ringde.

Går ut i köket, och kommer på det. DET ÄR JU SÖNDAG VAFAN!
HAHAHA! Smart man ääär! Men jag var ju faktiskt nyvaken! :P


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0