har du en famn för mig? ..

humörsvängningar - check
huvudvärk - check
för liten bh - check
jobbig skoldag - check
och sist men inte minst,
Lycklig - check!

Min dag idag har varit hyffsad, överlevde trots huvudvärk, humörsvängningar och ingen lunch.. För er som inte vet så äter jag inte lunch så ofta i skolan, men försöker börja med det, men skolans mat idag var blääää! menmen. Imorgon ska jag äta såååsååsåsåå mycket! Är nämligen "Helstekt kotlettrad" till mat, och jag ääälskar det! senast vi fick det hade jag sen lunch och när jag skulle äta var allt kött slut :'< Usch var ledsen jag blev! :( At the moment kollar jag på Södertälje vs Linköping på tvn, står 1-1 för den som vill veta :p haha! Orkar inte skriva så mycket mer nu dock, men slänger upp några bilder senare om jag orkar ;)


oldpicture!

Kissies

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0