changes

Är det okej enligt er läsare att flirta med någon trots att man inte menar något med det även om ma har pojkän?

Jag vet inte vad jag tycker, men jag tror det är okej, bara ens pojkvän vet om det, och vet att man inte menar något med det så är det faktiskt helt okej enligt mig.

Jag har varit en sån person som har flirtat med folk då de flirtat med mig, men jag brukar aldrig mena något med det. Jag flirtade med de flesta killar som flirtade med mig, men jag menade aldrig något med det. Men jag har växt ifrån den personen, och har slutat med det, vilket jag är glad för. Jag har förändrats väldigt mycket nu under 2010, och jag gillar den jag blivit utav förändringarna! Jag har mognat och växt ifrån så mycket barnsliga saker och sådant. Det finns så mycket saker som jag ångrar i mitt liv, men jag har faktiskt kommit över det, nu blickar jag framåt och ser fram emot gymnasiet och det som komma skall! Tre år på gymnasiet och sedan ytterligare något/några åt på högskolan där jag ska läsa vidare till fotograf, och vet ni vad? Jag Längtar!

Har ni läsare något som ni växt ifrån?

Jag vet inte vad jag ska skriva.. det här får räcka nu, kanske kommer mer imorgon♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0