hemmmaaaa!

Yes, Jag har kommit hem efter en sjukt rolig dag på stan med malin! :) Massor med skratt och mycket härligt prat, båda handlade lite kläder och annat och det var verkligen sjukt kul :) Längesedan vi var med varandra med så då är en dag på stan perfekt för att "knyta lite nya band" haha, låter riktigt gammal nu när jag skriver ju!

Jag köpte en skjorta, en behå och ett par nya skor, blev ett par reebok som är lite sneakers aktiga, älskar dem! ska man bara gå in dom också, det är jobbigt dock! Kommer bild på allting senare! :)

Skola imorgon igen då .. Lockar inte alls tyvärr :( menmen, en sista termin kvar på högstadiet nu, härligt att komma härifrån och få börja gymnasiet!

Men nu ska jag bädda iordning min säng, Tessie har legat i den och vänt allting helt fel! haha :P Tessie är våran ena hund för er som inte vet det :)

Kisses'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0