I'm back babyy!

oooooohyes!
Hög musik, Cola, choklad och smsa, that's my night!
Duschade för en stund sedan, musiken är hög, mobilen är het efter alla sms, colan är kall & jag dansar, I LOVE IT!
haha, Det är en härlig kväll och lovet firas på ett riktigt bra sätt! Min mobil går på högvarv fan, haha smsar med oscar, trevligt värre! haha (: Mamma och pappa är hos morfar och David tränar, så är ensam hemma, goett! Får se när dom kommer hem iallafall, hoppas inte att det blir allt för snart.. Men nu ska jag släppa ut tessie och sedan gå och raka benen, har en kväll då jag tar hand om mig själv känner jag (:

Kisses'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0