inga ord ..

Hej på er!
Har fortfarande inga ord på det som hände imorse .. så sjukt pinsamt och jobbigt!

Jag har iallafall varit hemma ifrån skolan idag, hade sån jäkla huvudvärk när jag vaknade imorse :( Så idag har jag kollat hockeyn imorse då, kollade Rachel Ray, våra bästa år och sjunde himlen, sen tog jag tag i mig själv och gick ner och duschade, sen satte jag mig vid datorn och fick sätta igång på so uppsatsen, eftersom när jag skrev senast blev det inte sparat :o men massor med fakta fattades så är nere på två sidor nu .. sedan skrev jag av massa saker från bilder som Clara skrivit.

Nu kollar jag one tree hill, och funderar på vad jag ska äta (: blir nog pommes frites som vanligt, tihi.

Men jag har en fråga till er läsare, vad vill ni läsa om?

hörs senare!♥


Har du en annan åsikt?
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut smink. Var gärna med.



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

2010-02-25 @ 20:53:58
URL: http://www.lovemercury.se

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0