ingen skola för mig idag..

Godmorgon på er!
Ja, det blev ingen skola för mig idag!.. Jag vågade faktiskt inte åka med bussen till skolan om jag ska vara ärlig, busschaufförerna kör både fort och dåligt, de brukar ligga runt 70-80 km/h alltså väldigt fort när det är sånt här väder, och med all den snön som kom inatt så vågade jag inte åka med bussen. Kalla mig mesig, men jag missar hellre en skoldag än riskerar att skada mig genom att åka buss!.

nu kommer de några få bilder.


soovarN ;) somna i skolan igår (a)


somnade i måndags med, men kolla in på min rumpa, den är gigantisk!


somnade såååå gott! fifan,
iallafall ända tills dom började kasta pingisrack på mig ;o

Vi hörs senare gullungar!

Kisses


Har du en annan åsikt?
Postat av: Alexandra

Du har inte alls en stor röv :P

2010-02-03 @ 10:37:57
URL: http://alexandrabrunander.bloggagratis.se
Postat av: Svar till "Alexandra"

haha, på den bilden har jag det :P

2010-02-03 @ 10:41:46
URL: http://sjundeaaugusti.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0