Jag är S-s-siiingel!

ohyes!. Tänker inte ta upp vad som hände här i bloggen, det är personligt och mellan mig&Johan!

Men iallafall, låten "singel" som jag la upp i ett tidigare inlägg passar ganska bra at the moment! Jag är faktiskt på bättre humör än vad jag trodde jag skulle vara, vilket är ett bra tecken! Ah, men jag ska slänga ihop något att äta och sedan bädda ner mig i sängen och kolla på en film!

Lär inte blogga mycket imorgon, kanske kommer ett mobilinlägg, men inte så troligt!.

Men önska mig lycka till, har ett nationellt prov imorgon klocka 08.00!

Kiss on the cheek'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0