Killar förstår verkligen inte ..

.. Hur det är att vara tjej!

Alla dessa jävla hormoner! >.< Hatar dom, plus att killar slipper ha mens en gång i månaden osv osv osv! Jag kan göra listan lång! Tänk, gå omkring i 9 månader och bära på en bebis, och att föda ungen, helvete vad ont det måste göra! Okej, ja jag är lite bitter när det gäller graviditet och det, men jaja! Alltså, jag vill bi gravid och föda en unge, men seriöst, haha!. Och den där jävla mensvärken ;o den är ju hemsk! haha, har fått prata med skolsköterskan flera gången pga den, och har provat allt utom p-piller, och nej jag tänker inte skaffa p-piller bara för min mensvärk :s >.< jaja, det suxz att vara tjej ibland! Men ibland är det faktiskt härligt att vara tjej, äh! Jag överlever ju, haha ;)

Var tvungen att klaga lite!

Pössss'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0