Love is all you need!♥

Nuuu är jag hemma, har iochförsig hunnit äta&kolla klart på one tree hill! Sitter nu och kollar på hockeyn från igår på tvn, fyfan vad dålig hockey! Det var helt seriöst till och med en vakt som frågade mig om jag kallade dehär för hockey igår ;o haha!

Nationella idag gick ju som sagt bra, hade svenska C alltså skrivning, Skrev om hur människor kan förändras och bli lite som nya personer typ, Så tog jag mig själv som exempel, för jag känner och vet att jag inte är samma person som började på ätradal i sjuan! Ja, jag tror det gick bra, känns så iallafall! Nu har jag inget mer föränn efter lovet, men det struntar jag i nu! haha.

Imorgon blir det nog simhallen med Clara om det gick för henne, vi får se! :)

&Bara för att jag är såå himla söt, så ska jag nämna oscar! haha! (: 
Du är bra, lilla du :) vet inget jag ska skriva om dig, så nu har jag nämnt dig iallafall! (: <3 

Men jag ska plugga lite om en stund, så vi hörs ikväll istället! (:


En bild, bara för att liksom!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0