morgonkvisten nu igen, haha!

Hej på er!
Jag är uppe, nyduschad, fräsh och pigggg! haha, skulle bloggat igårkväl, men blogg .se var fucked up! riktigt irriterande! .. Menmen, gymmet igår gick jättebra, det gjorde även instruktionstimmen vi fick, det var härligt! Och killen var såå snygg♥ kunde knappt koncentrera mig på vad han visade för något ;o HAHA! men det var faktiskt "uppfriskande" om man kan säga så, att kunna stå och kolla på killar utan att få dåligt samvete.. tihi! Iallafall, han ska fixa ett träningsschema till oss, som vi ska hämta nästa gång vi kommer till gymmet! (:

Nationella provet igår gick faktiskt bra, det var inte lätt, men det var inte jättesvårt heller, lyckades iallafall få fram ett någolunda svar på alla frågorna! Dock var det lite för kort tid faktiskt, jag fick verkligen kämpa de sista 10 minuterna för att hinna klart med alla frågor, och jag fick även höra att det var flera st som inte hann klart i 9A, och det bådar ju inte gott, eller hur? .. Menmen!

Nu sitter jag här, dricker en yalla, har duschat nu på morgonen, och ska strax slänga på mig lite såndär hudsalva fast till ansiktet, och sedan lite mascara med. Sedan drar jag till skolan, och försöker överleva ännu en dag! Har laddat min kamera, så om jag hinner/orkar/det blir en bra bild så slänger jag upp en dagens outfit i eftermiddag! :)

HELVETE! har glömt att packa min väska med, så nu måste jag rusa och göra det! haha!

Kiss on the lips'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0