Morrrrrn

jaa, godmorgon på er!

Sitter här i min ensmhet och skriver, har uuuurtråkigt!
Men måste snart pallra mig upp ur sängen dock, skulle egentligen fått sovmorgon idag, men eftersom jag inte var i skolan igår så måste jag åka dit snabbt idag och betala, och sedan åka in till backen.. Så min dag idag består mest av en heldag i backen, kommer komma hem någon gång mellan 16&17 iallafall, Jag och fredrik ska stanna kvar efter att alla andra har åkt hem, kanske blir några fler som stannar, men ah :p

Nu ska jag iallafall pallra mig upp ur sängen för att ta mig en Yalla, Men jag kanske mobilbloggar någon gång idag, annars hörs vi när jag kommer hem ikväll, och då kanske jag har lite fina bilder då jag kanske sa få låna mammas kamera och ta med mig :) Vi får se!

Puss på er!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0