nu ger jag upp.

Det gör jag fan.
Jag är så trött på att kämpa när du inte verkar känna på samma sätt längre. Hoppas du vet vem du är!
Jag gillar dig som fan, ingen tvekan om saken, men jag kan inte ha det såhär. Nu får vi träffas jävligt snart annars ger jag upp de här, för jag orkar inte. Jag mår dåligt nästan varje gång vi slutar prata, och det orkar jag inte med mer! ..

Du verkar inte bry dig längre, och varför ska jag göra det då? varför ska jag bry mig, och plåga mig själv genom att hoppas på att det ska bli något då? Om du har en bra orsak till att jag ska fortsätta hoppas så är det dags att säga det nu! Om inte, så jaa, det har varit härligt den här tiden att känna såhär för någon!.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0