snabbinlägg i morgonkvisten!

Hej på er!
skriver ett litet snabbinlägg såhär på morgonen!
Har ju mitt första nationella prov idag på morgonen, Svenska A om jag inte har fel, annars är det Svenska B haha! ingen koll .. ^^
Efter skolan blir det först att käka en pizza, och sedan upp til gymmet för att först gymma, och sedan ha instruktionstid på maskinerna vid sju, alltså blir det här ingen bloggdag för mig, men jag vet ju att ni kommer sakna mig, så om jag orkar skriva när jag kommer hem ikväll så gör jag såklart det! (:

Men jag måste klä på mig och fixa mig nu, hörs kanske ikväll då!

Kiss on the lips'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0