snabbinlägg!

hej på eeer!
Tänkte bara slänga in ett snabbinlägg!

Skolan idag var helt okej, men har sjukt ont i axlarna dock :( Men jag överlever I hope ;) haha, städade för en stund sedan, och nu kollar jag på one tree hill, I love iiit!

så vi hörs senare!

pöösssssss!♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Alexandra

Eftersom jag är först med att kommentera så ska jag sno allas frågor så att dom måste komma på kluriga ;)



1. Om du fick bo vart du vill, vart skulle de vara?

2. Favorit mat, musik + låt

3. Vilka är favoritbloggarna som du läser?

4. Har du känslor för någon just nu? Om ja, starka eller svaga?

5. Varför började du blogga?

6. Vilken årstid tycker du bäst om?

7. Favoritgodis?

8. Om någon du är tillsammans med är otrogen mot dig, skulle du kunna ta tillbaka honom eller skulle det inte finnas någon chans?

2010-02-05 @ 16:49:53
URL: http://alexandrabrunander.bloggplatsen.se

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0