uppe med Tuppen!

Godmorgon på er!
Orkade inte skriva igår faktiskt .. är jag kom hem ifrån skolan så laggade mitt internet, och då ville jag inte ge mig in på att skriva något inlägg. Sedan när jag kom hem ifrån hockeyn så var jag på uselt humör&så vad jag uuur trött, så då ville jag inte heller skriva. Men jag ska bättra mig, jag lovar!

Idag har jag mitt nationella prov i svenska C, så jag ska skriva en uppsats. Provet är satt på tre timmar, och vi vet inga ämnen än, så det är sjukt nervöst! menmen ..

Men nu måste jag gå och fixa mina saker jag ska ha med mig idag!

Puuussssss'

Har du en annan åsikt?
Postat av: Rayanmaja

Nice site, keep up the good work!

2011-03-31 @ 08:52:05
URL: http://rayanmaja.blogfuture.com

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0