uschuschusch!

uscha! Kvällen igår och dagen idag vill jag bara spy på!!

Hockeyn var rolig, jag och Daniel är helt störda tillsammans, och jag har alltid kul med han men mitt humör sjönk ganska härligt ändå, några vet varför men vill inte ta upp det här.. Under hemresan blev det bara sämre, och det sluta med att jag satt och grät .. När jag kom hem lade jag mig i sängen somnade typ direkt.

Imorse vaknade jag med huvudvärk, men de gick över, i skolan flöt allt på men fick tillbaka min huvudvärk och det slutade med att jag gick till vilorummet och sov i en halv timma, sen börja jag gråta igen. När jag visste att Clara och dom slutat så gick jag till henne, sen hade vi läsning och engelska, segt som fan. I bussen hem sov jag hela vägen typ, härligttttt!

Hörs senare istället!.
Kissssss'


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0