todayyy

Hallååå! (:

Min dag idag, har inte varit speciellt händelserik, har legat i sängen och kollat på två filmer, The ugly truth och Hotel for dogs!. Vid 18 drog jag ut och gick en promenad med cody, snackade massa strunt och klagade på alla hjärtans dag, haha! När jag kom hem satte jag mig här, och nu har jag ätit och kollade precis klart på Dirty Dancing, det är en film alla bara måååste älska! Men jag ska lyssna på lite musik nu, vi hörs imon!♥


Dirty dancing!


Dagens outfit,
Rosa linne från Pepe Jeans London,
Kort grå cardigan från Pepe Jeans London
Mjukis byxor ifrån Intersport!




Tindra är sååå söt, eller vad säger ni? (: ♥


Ett hjärta, bara för att liksom! (:


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0