Nattiih!

Ett sista inlägg nu innan jag ska sova!
Det är helt sjukt verkligen! Sitter och kollar på när André pops och någon annan gubbe sitter och pratar om Anja, visade även ett litet klipp med kraschen igår, och åken idag och så .. Det är helt jävla sjukt! Han andra gubben som pratar med André pops måste jag bara citera ″Anja är en sån tjej som inte vill ha ett brons, när hon åker går hon in för en guldmedalj! Men det här var som en guldmedalj för henne″ Alla ord är inte precis som han sa, men meningen med orden är densamma! Jag sitter allvarligt här och gråter at the moment! Jag minns för två år sedan, när jag åkte slalom för andra gången i hela mitt liv, jag ville bli så stor som Anja Pärson, även om jag gav upp den drömmen är jag glad över att jag en gång velat bli så stor som hon!

Dom visade nyss en video på hennes första OSguld, ska se om jag kan hitta det på youtube eller SVT.se .. Guud var jag lipar nu, haha! Kan tyvärr inte hitta videon, men ska leta vidare imon! :)

Hörs imon!

Kissssss'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0