svaren till frågestunden..

..är nu här!

Om du fick bo vart du vill, vart skulle de vara?
Hm, svår fråga! om jag fick ta med mig alla nära&kära så skulle jag nog flytta till något varmt land, som typ Brasilien eller något liknande, värme året runt!♥

Favorit mat, musik + låt
Favoritmat är nog antingen Pizza eller Lövbiff med Kroketter!
Favoritmusik är det mesta egentligen, okej, inte klassisk musik men ja det mesta! :)
Favoritlåten just nu är En famn för mig med Melissa Horn, sen har jag många låtar av Marilyn Manson som jag fortfarande tycker om och kommer tycka om ett bra tag till!

Vilka är favoritbloggarna som du läser?
Hm, Jag läser Alexandra Brunanders blogg, Kissies, Kenzas och Fokis är några jag läser dagligen, sen Bunnys läser jag ganska ofta med! :)

Har du känslor för någon just nu? Om ja, starka eller svaga?
Ja, det har jag! de är väldigt starka faktiskt!

Varför började du blogga?
oj, det var en svår fråga! Jag har ingen aning, jag har haft en hel del bloggar genom åren, men först var det nog mest för att jag ville bli känd, haha!

Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren är min favorit, men även Vintern och Våren är stora favoriter! Sommaren är det mest för värmen, och vintern är det för kylan, då man kan sitta och mysa med den man tycker om och Våren är det för att jag nästan alltid blir så nykär, och glad! :)

Favoritgodis?
utan tvekan är det choklad! älskar det! dock ska jag sluta äta choklad nu, eftersom jag tränar..

Om någon du är tillsammans med är otrogen mot dig, skulle du kunna ta tillbaka honom eller skulle det inte finnas någon chans?
it depends! Jag vill ha en riktigt bra anledning, en bra ursäkt och killen måste bevisa att det var ett misstag och att han inte vill ha någon annan än mig!

Vilken Kamera modell har du?
Jag har en Canon EOS1000D, en bra kamera för nybörjare!

Sminkar du dig mycket?
Inte längre! jag fick höra att jag är vacker utan smink, och sedan dess sminkar jag mig inte alls ofta!

Har du några piercingar?
Jag har hål i öronen, hade i näsan men tog bort det för att jag tröttnade på det!

Vad vill du bli när du blir stor?
ojoj! det var en svår fråga, Jag älskar att fotografera, och om jag får chans till det så ska jag läsa vidare på högskolan till fotograf!

Vilka linjer har du sökt till gymnasiet? Vilken vill du helst komma in på?
Jag har sökt IT/media samt IT på john bauer i borås, sen har jag sökt Media på Tingsholm i Ulricehamn och sen har jag även sökt Media; digital produktion (tror jag det var!) på Ljud och Bild skolan i Borås! Jag vill helst komma in på John bauer, vilken linje spelar inte så jätte stor roll dock!

Hur lång är du?
Jag är runt 165 cm!

Har du haft sex med någon?
privat fråga, men Nej det har jag inte!.

Vad är hela ditt namn?
Ida Angelina Johansson!

Är du lycklig?
Jag kan inte klaga!

Vad för kläder sover du i?
hm, ovanlig fråga, sover oftast i shorts och en top!

Sover du helst ensam eller med någon?
Hm, Jag rör mig ganska mycket i sängen, men inget är mysigare än att sova jämte någon man tycker om!♥

varför ligger du ner på en väg i din bild? blir inte det väldigt smutsigt? vad tänkte du på då? :o!
Jaadu, jag låg ner på en väg för det blev en bra bild, och nej det blev inte alls smutsigt ;) fråga mig inte, jag tänker inte så ofta ;) hahaha cody, du är bäst!<3

Har du någon fobi?
Jaa! jag är otroligt rädd för mörker och spindlar! ogillar även blod och andra småkryp, men sjukdomar och sådant gör mig rädd!

Vilken är din favorit sport?
Att kolla på Hockey, och att åka slalom!

går du i någon sport?
Nej, eller jo, jag gymmar om det nu är en sport! ahaha!

Vill du gifta dig?
JA! jag vill ha ett litet bröllop med nära och kära!

Vill du ha barn, när isåfall?
Kanske, det beror lite på! är lite osäker på att föda ett barn vaginalt, så om jag ska ha barn så vill jag göra ett kejsarsnitt! Isåfall vill jag ha barn när jag är mellan 20-30!

Vad har du för mobil? är den bra?
Jag har en Sony Ericsson C902, den är faktiskt ganska bra, dock är kameran inte så bra! förresten så firar jag och min mobil 1 år idag, grattis på oss! ;)

Om du fick fälja 8 saker att ta med dig till en öde ö, vad skulle du ta med dig då?
oj, jag har ingen aning! alla nära och kära(om man kan räkna det som en sak!), oändligt med mat, vårat hus med internet osv, ett gym, ett biblotek med alla världens böcker i, ett shoppingcenter, hockeyallsvenskans alla lag& en ishall! haha, om jag får räkna det på ett sådant sätt då ;)

Vad tycker du bäst om med dig själv?
oj, jag vet faktiskt inte! Gillar min rumpa lite, och min näsa! mina bröst är okej, jag är nöjd men hade gärna kunnat förbättra något litet bara!

Kan inte du börja med Hiss/Diss?
Det kan jag kanske ordna! :)

Dricker du alkohol?
Nej! Jag har bara dåliga erfarenheter med Alkohol, och jag gillar inte hur endel personer blir när de dricker alkohol, därför tar jag avständ ifrån alkohol!

Festar du mycket?
NEJ! svaret till det hittar du ovan!

Vem är Oscar som du skrivit om ganska mycket?
Oj, du har snappat upp oscar då alltså!
Oscar är en kille som bor i Borås, och som också kollar på hockey och så, han är en riktigt bra vän också!♥

Hur går de med kärleken??
Det går framåt om vi säger så, står dock inför ett väldigt viktigt beslut, men det är privat och det vill jag inte ta upp i bloggen!.


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0