rubrik är det här ja!

Godmorgon!

orkade inte blogga efter melodifestivalen igår, var ur trött! Hade tänkt vara uppe hyfsat sent bara för det var ett bra tag sedan, men nej det blev det ingenting med! Iallafall, Ola&Salem al Fakir gick till final, det var bra, men hade velat att Linda Pritchard skulle gått till andra chansen iallafall, men inte då .. Älskar hennes låt "You're making me hot-hot-hot" det är en låt jag kommer dansa till måånga gånger i vår! :) Frispåkarn var inte dålig han heller, äälskar hans låt med! videos på båda låtarna kommer i slutet! :)

Idag blir det plugg dock, lockar inte, men jaja! Har ju NO prov på tisdag eftermiddag, kommer såå kugga på det! :( menmen .. Har även mitt första Nationella prov på tisdag, svenska A tror jag det är, eller så är det Svenska B men jaja! vi ska läsa texter iallafall!.

ååh, kom och tänka på en sak, Dolph Lundgren ni vet, han blonda melodifestival programledaren?
Seriöst, han är ju bara såå snygg ;o honom tackar jag inte nej till iallafall, dock är han ju 52 bast :( menmen, får väl drömma istället!


Dolph lundgren♥

Hm, finns det något mer att skriva nu? jag vet inte faktiskt, men vi hörs säkert senare!


Linda Pritchard - You're making me hot-hot-hot!


Frispråkarn - Singel

Pusssss♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Alexandra

Jag förstår mig inte på dig & min moster (hon är 23), hur kan ni tycka att han är snygg? :O

Hahaha han är ju hur ful som helst :P

2010-02-07 @ 11:14:04
URL: http://alexandrabrunander.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Och, jaa dom låterna var mycket bra :D

2010-02-07 @ 11:14:24
URL: http://alexandrabrunander.bloggplatsen.se
Postat av: diana

haha singel va ju bäst :D hahah

2010-02-07 @ 12:50:08
URL: http://dianasl.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0