vilken dag alltså ..

Jaa, fifan!
Börjar med att jag "missar" bussen, haha med vilje :P

Iallafall, på våran långa rast idag, så gick jag och Clara hem till henne för att släppa ut hennes hästar, bara det att när jag skulle gå i snön sjönk mina ben rätt ner i snön och jag fastnade med ;o Väl hos henne så fick jag panik vid hästarna, men tillslut gick det bra. I skolan sedan så kom vi försent till lektionen, men blev inte uppskrivna iallafall :P på Franskan hade vi en vikarie, som jag hatar helt seriöst, hon är dum i huvudeeet!. Engelskan och läsningen gick bra, men bussen var sen, kunde inte svänga vid två svängar och nu för en stund sedan fick jag veta att Bhc:s match är flyttad till frölundaborg, min dag idag eller hur? INTE!. Men ska försöka övertala mamma och pappa att låta mig åka med de bussar som ska åka ner! vi får se iallafall ..

Hörs senare, eller imon!

Kisssss'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0