a day of my life

Hej på er!

Inte hunnit blogga förän nu faktiskt! För jag har varit duktig idag ;) Jag har städat hela mitt rum+damsugit mitt golv, så nu är det jätterent och fint igen, Jag har gjort en liten "Foto-vägg" ovanför min säng, bild kommer senare!, Sen hr jag målat mina naglar, och plockat ur diskmaskinen, Plus att jag då ovanpå det där hunnit träna lite med wii, känner mig ur stolt! Har till och med hunnit ta några ego bilder med, ni kanske får se någon i slutet om jag hittar någon bra! :)

Vi hörs senare, ska nog träna lite till tror jag!


Min foto-vägg


Visst var jag och adam söta på skolavslutningen 2001? (;


Eeego varning ;)




åh vad söt jag är! (;

det var alla bilder ni får!

Kisses

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0