A good day

Yessss! Kom hem för kanske en 50 minuter sedan, blev borås tillslut ändå :) Pappa skjutsade mig till ishallen där jag fick vänta en liten stund för att Oscar skulle komma, sen gick vi in och satte oss, haha men vi satte oss där det var avspärrat och sen kom det någon idiot och sa till oss att flytta på oss, så det gjorde vi. Hade sjukt kul, skrattade jättemycket och det var allmänt trevligt =) Borås J18 förlorade mot nässjö i förlängning, vilket var synd, men ja haha :) Efter matchen gick vi till ica, bara för att det var så kallt ute, och sen kom min föräldrar så jag åkte hem, hade gärna stannat längre men lite svårt att stanna, skulle inte kunnat komma hem juu :p

Men nu är jag hemma iallafall, har duschat, städat lite och nu har jag bäddat ner mig i sängen, skola imorgon, inte alls sugeeeen! menmen, kan ju inte göra något åt det haha =) Men nu ska jag snart äta, vi hörs imon när jag kommer hem ifrån gymmet :)

Kisses

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0