Ännu ett onödigt test, räcker nu kanske?

Kärlek.
Är du kär just nu? Jaaag tror det
Vem kramade du senast? Clara
Har du dumpat någon? Jaa
Har någon dumpat dig? Yepp
Har du varit otrogen? Mm
Har någon varit otrogen mot dig? dt vet jag inte ..
Har du pussat någon i regnet? jaaa

Vänskap.
Har du en bästa vän? jaah ! <3
Vem kan du prata med allt om? Mikaela och Clara
Har du svikit en vän? yes,
Vem är snyggast av dina vänner? haha, jag vet inteee!
Tror du att du är omtyckt? Ja, det tror jag nog
Vem skulle du helst vilja dejta av dina vänner? haha, jag vet inteee! x) 

Livet.
Vad vill du göra med ditt liv? mycket!
Vill du gifta dig? Jaa!
Drömyrke? Jag vet inte längre, vi får se!
Vart vill du studera? John Bauer.
Vart vill du bo? Hemma (A)
Din drömkille? Det vet jag inte heller, vi får seee!

Senast.
Du grät? inatt
Du sjöng? Idag
Du duschade? innan
Du shoppade? vet inte, hahaa ^^
Du kramade någon? Igår
Du va deprimerad? igår typ x)
Du sms:ade? Idag ;)
Den senaste tjej du smsa med ? Mikaela
Och den senaste kille du smsa med? Oscar


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0