Ännu ett onödigt test, räcker nu kanske?

SENASTE
1. Kompisen du träffade: alla på hockeyn igåår!
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma!
3. Du fick SMS av: Oscar tror jag
4. Du kramade: Mamma! (:

IDAG
5. Kläder: mjukis byxor, tshirt, och tjockis tröja! :)
6. Bättre än igår: vi får se under dagen ;)

IMORGON
7. Är det: Tisdag
8. Planer: inga, över huvudtaget!
9. Något tråkigt som händer imorgon: hm, jag vet inte

FAVORIT
10. Nummer: vettefan, har inget
11. Färg: svart,grå och rosa och vit kanske
12. Årstid: sommar&vinter ;)
13. Saknar du någon? Jaaaa! ;(<3
14. Humör för tillfället? ganska glad! =D

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse? kliade mig i ögonen om man kan säga så, sa godmorgon och satte mig för att läsa tidningen
16. Vad åt du sist? vet inte, inte ätit sen 11 igår morse
17. Vad irriterar du dig på? myyycket!
18. Tror du på distansförållanden? Beror på, har man tillit&är trogen så visst, inte annars.
19. Vem tänker du på just nu? Mikaela :p
20. Tror du att personen tänker på dig med? jag vet inte x)<3
21. Vart reste du sist? Boorås ;)
22. Vad gjorde du igår kväll? var på hockey
23. Liknar du din mamma eller pappa? båda, men på olika sätt :p
24. Ler du ofta? typ jämt! x)
25. Välj en, kärlek, skönhet eller kreativitet? kärlek, lätt<3
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Aaa (A)
27. I vems säng sov du i igår natt? min :p
28. Vilken färg har din tröja? Rooooosaaaa!

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? mm ..
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? yez
31. Gråter du när du skadar dig? njaa, beror på.

GLÄDJE
32. Är du en glad person? jarå, det tycker jag nog :)
33. Vad gör dig glad? Myycket!, <3
34. Önskar du att du var lyckligare? ibland jaaaa!
35. Är lycka överskattat? Najj!
36. Kan musik göra dig glad? Jaaa! :D

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Every single time I use those words!
39. Har du en flick/pojkvän? Nej
40. Är du nöjd med det? Jag överlever
41. Är du kär? Njae

HAT
42. Vem hatar du verkligen? hm, någon enstaka person!
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? jaa! hahah! xD
44. Är du en mobbare? najjj! x)
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Jaaaaaaaaaaaa!
46. Har du blivit sviken någon gång? mm!

SKOLAN
47. Gillar du skolan? ibland.
48. Favoritämne? hm, beror på!
49. Värsta ämne? Idrott och svenska -.-
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola? nooooo! x)


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0