ännu fler onödiga tester ^^

Gör det här testet annars kommer något tragiskt hända i helgen!


kommer du ifrån? Mamma?! ;)

Heter? Ida Johansson

Hur gammal är du? 15

När fyller du år? 7 augusti

Jag samlar på? BHC Matchprogram!

Gröna eller röda äpplen? inget av de :D

Vem ringer du när du är arg/ledsen?  ingen, jag slänger över allt till någon på msn, tycker synd om dom som råkar ut för de!

När gick du upp idag ? vid tjugo i nio

Har du sovit ensam inatt?  Ja

strumpor på dig nu?  Nej

Hur svarar du i telefon? olika!

Vad ska du göra ikväll? ingenting


Vad ska du göra imorgon? ingenting vad jag vet

du bo när du blir stor? ingen aning x)

vill du bli när du blir stor?  Lycklig, Kär och Vackrare!

att gråta?
?

När grät du senast? igår!

en årstid tycker du bäst om? Beror påå!


musik och filmer från internet? Hm?

Skulle du göra om du vann en miljon? shooopppaaaa! och flytta! ;)

glasögon eller linser? glaaasögon >.<

 viktigt att ha märkeskläder? Neej!
.
Har du piercing? Hade i näsan, men den är borta nu, så bara i öronen.

Har du tatuering? naj >.<


gifta dig? hoppas på de :)

Vill du ha barn? Kanske

Solar du ofta? Nej

Är du bra på att laga mat? ibland så!

Gillar du att dansa? är jag på bra humör, då jävlar! :D


Hur vig är du?
  lite sisådär

favoritglass?
Vanilj

Tror du på ett liv efter döden? njaae ..

Bor dina föräldrar tillsammans?  Ja

Är du morgon eller kvällsmänniska? båda

Vilken ögonfärg har du? blå/gröna

hårfärger har du haft? mörkbrun, röd och röd med lila skiftande ><

Är du beroende av något ?  Kärlek (;

Senaste låten du hörde? Jag är en vampyr - markus krunegård

Brukar du bädda sängen? Jaaa

Har du kysst någon under den senaste veckan ? nääj

 var det senaste du sa? Okej, det ska jag säga

kamade du senast? Mamma eller nått


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0