äntligen hemma!

Jaa, nu är jag hemma ifrån klippningen och hockeyn!.

Matchen var trist och jag mådde sjukt dåligt, men hade ändå så jäääävla kul med vårat lilla "gäng" haha, vi är störda alltså! tror nog AIK's målvakt Chrisopher Heino-Lindberg har fått men för livet efter oss, haha! ;) vi förvirrade alla, skrattade som fånar och hade sjukt kul verkligen, gillar dom verkligen :) Tyvärr så förlorade Borås mot AIK dock .. menmen!

Iallafall, jag har haft konstant illamående i en vecka nu, och nej det finns inte en chans i världen att jag är gravid eller något sådant idiotiskt. har vääldigt ont i magen med, men jag överlever nog ;) Äter riktigt dåligt med som jag skrev i förra inlägget, känner av det nu tror jag, ont i magen som fan, men kan inte äta såhär "sent" =/ menmen, får käka imorgon istället! :)

Förresten, vet ni vad jag gjorde idag i skolan? jo, jag sökte till gymnasiet! så nu är ansökan fixad, ska skriva ut den på måndag dock så mamma och pappa kan skriva på den, sen är det klart! såhär blev min ansökan;
Första val; It/media på John bauer skolan i Borås
Andra val; It på John bauer skolan i Borås
Tredje val; Media på Tingsholmsgymnasiet i Ulricehamn
Fjärde val; Media på Ljud och Bildskolan i Borås

Tog Fyra val för säkerhets skull :p haha! Men som sagt, nu är det nästan helt klart och det känns bra! =)

Men vi hörs imorgon eller nått!

Kisses

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0