bläbläblä

Blir ingen vidare bloggning idag tyvärr ..
Är inte på humör, skulle bara bli fullt med depp-inlägg isåfall och det orkar jag inte med.

Just nu sitter jag och kollar Timrå vs. Linköping på tvn, med en halv liter vaniljglass och en sked, så jäkla gött, tackar min pappa för det!♥ Min älskade pappa fyllde även år igår, grattiissss! i efterskott då! haha :)

Har ingenting att göra ikväll, så blir nog till att sova tidigt eller så kollar jag på film genom hela natten, vi får se helt enkelt! :)

Nu ska jag kolla vidare på matchen, kanske slänger upp några bilder senare, får se!

Kisses

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0