yesterday, today and tomorrow

Hej på er =)

Bloggade inte igår, jag vet.. men jag hade endast tid på kvällen, och då var mitt humör inte på topp, så struntade i att blogga då :) Men Gårdagen i skolan var helt okej, hade sjukt kul på mina lektioner iallafall(!) väldigt ovanligt! efter skolan bar det av in till simhallen med Mikaela, simmade i en timma ungefär, sen duschade vi och fixade oss lite, sen åkte vi ner till Ica så jag kunde handla lite, och sedan åkte vi hem =) När jag kom hem åt jag lite mat, sedan satte jag mig vid datan och kände att mitt humör började sjunka .. och sedan vid 11 la jag mig och sov :)

Imorse när jag vaknade ville jag verkligen inte gå upp! men kom upp tillslut och gick till skolan, men mamma kom och hämtade mig för jag hade huvudvärk och mådde illa, tack mamii!♥ Har varit ute och gått med hundarna med mamma också, och nu kollar jag på tv och ska snart fixa lunch tror jag, ska se ifall mamma vill ha med :)

Imorgon blir det skola igen, och efter det så ska jag och mikaela till gymmet och träffa en instruktör, ska bli skoj, även fast jag gäärna bokat om den tiden, för är så trött och stressad .. menmen! Kanske skriver ikväll, annars blir det säkert imon :)



Kisses♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0