drugaddict.

Hallå på er!

Ingen lust att blogga idag heller, men ska ta upp en sak senare i inlägget! ..

Dagen idag har varit braaa! var lite låg i skolan då jag hade väldigt ont i huvudet, vilket jag fortfarande har faktiskt .. Men på elevensval blev jag ääntligen klar med min mvg uppgift som jag fick i NO för att försöka få mvg i no då, känns bra, hoppas det blev riktigt bra nu bara!

Pga min huvudvärk ska jag nu försöka ha på mig mina glasögon, dock får jag ännu ondare i huvudet för jag är inte van vid mina glasögon än.. menmen!

Nu till något som jag vill ta upp här, som är viktigt enligt mig!

Min klass läser böcker på engelskan, och jag läser en bok som heter Go Ask Alice. Det är en dagbok som en tjej på 15 år har skrivit som när hon skrev den blev drogberoende. hon skrev dagbok under ungefär 2 år tror jag, och tre veckor efter att hon beslutade att sluta skriva dagbok dog hon. Jag har inte kommit så långt i boken än, men hon har tagit en 3-4 olika droger och kan inte sluta.. Skulle aldrig kunna tänka mig att ta droger på något sätt, för jag vet att det är väldigt lätt att bli beroende, då jag redan har varit med om det, men då om rökning istället för droger. Anledningen att jag tar upp det här, är att jag hörde två killar i skolan idag, inte en susning om vilken klass de går i, eller vilka det ens var. Men den ena sa iallafall "men, att prova droger är väl ingenting" och jag hade bara velat slå till honom, för droger är farligt, beroende framkallande och sådant .. men ja, jag gjorde såklart ingenting utan fortsatte prata med Clara!.

Ja, det var väl allt jag ville ta upp, nu ska jag kolla på HV71 vs Linköping och så kanske vi hörs imon :)

Kisses

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0