En fullsatt vecka!

Jaa, min vecka nästa vecka är ganska fullsatt så vi får se hur mycket jag hinner blogga ..

Måndag, då börjar skolan igen, för en sista termin på högstadiet, och efter skolan så ska jag och mikaela in och Gymma.

Tisdag är det bara skolan sen vet jag inte ifall det händer något, men något kommer säkert dyka upp som alltid.

onsdag är det skola, och efter skolan ska jag och mikaela in och träffa en instruktör på gymmet, kommer hem ganska sent den kvällen.

torsdag händer det ingenting mer än skolan vad jag vet..

fredag är det skla först och sedan på kvällen är det hockey.

Annars händer det nog inget mer, vi får se ;) Men jag ska kolla på tv nu hörrni!


Bilden är ifrån volleyboll turneringen!
Kisses♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Remyzara

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-09-07 @ 11:06:21
URL: http://remyzara.blogh2o.com

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0