,

Jag är:
[ ] Pojke
[x] Flicka
[ ] upptagen
[ ] förlovad
[ ] gift
[x] singel
[x] singel och letar
[x] lycklig
[x] både och
[x] olycklig
[ ] mamma
[ ] pappa
[x] kompis
[x] syster
[ ] bror
[x] kusin
[x] kusinbarn
[x] ärlig
[ ] empatisk
[ ] destruktiv
[ ] estetisk -
[x] knäpp
[x] omtänksam
[x] störd
[x] vänlig
[x] rolig

Jag äter:
[x] kött
[/] fisk
[x] grönsaker
[/] frukter
[x] rotfrukter
[x] mjölkprodukter
[x] pasta
[ ] tabletter

Jag dricker:
[x] mjölk
[ ] havredryck
[ ] energidryck
[x] juice
[x] saft
[x] läsk
[ ] kaffe
[x] te
[x] oboy

Jag har:
[x] en mamma
[x] en pappa
[x] en mormor
[x] en morfar
[ ] en farmor
[ ] en farfar
[ ] en/flera systrar
[x] en/flera bröder
[x] en/flera kusiner
[x] en/flera kusinbarn
[x] en moster
[x] en morbror - inte en, har fem, eller sex st xD 
[x] en faster
[ ] en farbror -
[ ] en flickvän
[ ] en pojkvän
[x] en/flera vänner
[ ] allergi
[x] höjdskräck
[x] cellskräck
[ ] ormfobi
[ ] någon sjukdom
[x] någon/några jag älskar

[/] gröna ögon
[/] blåa ögon
[ ] bruna ögon
[ ] vitt hår
[x] brunt hår
[ ] svart hår
[ ] blont hår


Jag älskar:
[x] min familj 
[x] mina vänner

[x] mina släktingar
[x] mina gosedjur
[x] min säng
[x] musik
[x] djur
[ ] reptiler
[x] böcker
[x] havet
[x] naturen
[ ] att skriva
[xxxxxx] att sjunga
[x] att dansa ;)

Jag hatar:
[x] myggbett
[x] flugor
[ ] min pappa
[ ] min mamma
[x] getingar
[x] bimbon och "plastics"
[x] pedofiler
[x] alkolister
[x] knarkare
[ ] fiskar
[ ] mina systrar
[x] misshandel
[x] mördare
[x] våldtäkter
[x] krig

Jag har:
[ ] haft kvarsittning
[x] kommit för sent till lektion
[x] skolkat
[x] varit på besök hos rektorn - haha, men inte så som alla tror nu, hände mig en grej som jag vart tvungen och berätta för rektorn.
[x] gråtit mig till sömns
[x] blivit mobbad
[x] nästan drunknat
[ ] blivit misshandlad
[ ] blivit utstirrad
[x] blivit anklagad för saker som jag inte har gjort
[x] kramat någon av motsatt kön
[x] kramat någon av samma kön

Jag har blivit kallad för:
[x] mitt namn
[x] mina smeknamn
[x] hora
[x] slampa
[x] bimbo
[x] emo
[ ] skabb
[x] sötnos
[x] gumman
[x] bitch
[ ] han 
[ ] punkare
[x] du


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0