Fullt med onödiga tester!

Alla tjejer gör testet!

TONÅREN / KÄRLEK / VÄNNER / MOGENHET



Början


Namn:  Ida Johansson
Msn: hemlis :L

Ålder: 15

Födelsedatum: 940807
Stjärntecken: Lejon
Bilddagboken: Ja



Tonåren

Hur gammal är du: 15
Hur tycker du att du har det hemma: de är goooett!
Har du bra självförtroende: hyfsat
Kan du lita på dig själv: Ja
Hur tycker du att ditt liv är: jorå, de är braaigt för det mesta!
Har du ett bra liv tycker du: Jarå
Vill du ändra på något i ditt liv: ohja!
Är du nöjd över din kropp: ÅHNEJ! finns en anledning till att jag ska börja gymma!?
Kan du själv säga att du tycker att du e söt: Jag kan säga att jag tycker det, men håller inte med ifall någon annan säger de typ.

 

Kärlek


Har du någon kille: Nope
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: Tillsammans med någon
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: långa såklart!

Vänner



Har du bra vänner: De bästa!
Du tycker om att va med dina vänner: jaarå :)
Har du många vänner: de räcker!
Vad heter dina bästa vänner: dom vet vilka dom är hoppas jag
Vad heter din allra bästa vän: Mikaela&Clara kommer inte långt ifrån!

 

Mogenhet


Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: Nej, men jag får ofta höra att jag agerar äldre än jag är
Har du fått höfter: Jaa ..
Du älskar att shoppa: Läättt!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0