hahaaa!

Saker som du är just nu:
[x] Kär
[/] Glad
[x] Trött
[ ] Vild
[ ] Lugn
[ ] Nervös
[x] Uttråkad
[x] Irriterad
[x] Ledsen
[x]  Besviken
[ ] Arg
[x] Sjuk
[x]  Stressad
[x] Förvirrad
[x] Sårad
[ ]  Olyckligt kär

JAG:
Är singel: yes
Saknar någon just nu: Jad
å.
Är rädd för att bli övergiven? Jaa

Svär ofta: haha jaaaa!
Sjunger i duschen: brukade göra det, men inte längre ^^
Morgonperson: beror på
Är kär i kärleken: Jaa (;
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja, faktiskt.
Vill ha barn: Kanske, vi får se.
Skulle göra plastikoperation om det var helt ofarligt och gratis: nääe, tror inte det.



HAR DU:

Glasögon/Linser: Jappps! men använder dem inte
Piercingar: i öronen

Syskon: yes, 2 bröder,
Jobb: Nej
Rymt hemifån någon gång: JA!
Färgat håret: Jupps.
Bra självförtroende: njaa, lite kanske,
Sagt "Jag älskar dig" till någon: jadå,
Varit kär: yes,,
Blivit dumpad: jaoo..
Dumpat någon: mmh,
Brutit ett ben någongång: yessss!
Ljugit om vart jag är för mina föräldrar: mååånga ggr!

Somnat gråtande: jaaa!


SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag!
Du delade dricka med: hm, vet inte..
Skrek på dig: ingen aning typ
Du fick sms från: Oscar
Du snackade med på msn: Oscar


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0