här borde det stå en rubrik

Hej på er! :)

Jag är hyfsat nyvaken, gick upp vid halv tolv typ, haha =) Har så sjukt ont i huvudet tyvärr, inte så kul men så är det.. Jag tog bort mina lösnaglar igår kväll, dom satt inte bra och var oerhört fula, haha! Nej, men jag hade målat dom i ganska mörk röd för ett tag sedan, när jag använde dom senast, och det var inte så snyggt :p Plus att jag bet sönder den ena nageln ;) Men får ju pengar på onsdag, och då ska jag inhandla nya lösnaglar.

Vad händer idag då? Jag har inget på gång, städa lite på mitt rum och sen har jag ingen aning, mamma och pappa ska in och hälsa på mormor, och David och Emma håller på och fixar på David's rum.. Vi får väl se vad jag hittar på i slutändan :)

Igår gick jag igenom min garderob, och ojojoj vad mycket kläder jag har! gick mest igenom mina tröjor för jag visste att jag hade såå många tröjor jag inte har använt/kommer använda så jag lade dom flera kassar, (slutade med 5 och en halv såna gigantiska kassar man får när man handlar riktigt mycket, eller typ en jacka eller nått i sportbutiker, ni vet? och då var det BARA tröjor där i) Sen la jag i några tshirtar och linnen som jag inte heller vill ha, och såfort mamma gått igenom dom så ska dom läggas i en sån där sak där kläderna går till såna som behöver kläder ni vet? :)

Men nu ska jag ta mig en huvudvärkstablett och sen ska jag äta lite frukost :) vi hörs senare!

Kisses

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0