hemma från skola och träning!

Jaa, har nu kommit hem ifrån skolan och gymmet. Skolan var okej faktiskt, men börjar kännas som att det inte är värt det längre .. ingen som förstår vad jag menar men spela roll.  Iallafall så ska vi börja med olika uppsatser på SO'n och jag ska skriva om hur en Tsunami uppstår och fakta om det, tyckte det verkade väldigt intressant faktiskt :) sen får vi se hur det går :p Hade ju även ett två timmars hål idag, var skönt men lite små drygt ^^ Jag och Clara cpade som vanligt iallafall, letade upp texten till en låt som vi ska sjunga på skolavslutningen, och skrev ut och nu ska vi fixa till den bara =) det känns goooett att vi kommit igång med det nu iallafall, nu ska hennes piano lärare hjälpa henne att hitta noter till den bara, skojjsigt!

Efter skolan åkte jag och Mikaela in till ulricehamn för att vi skulle gymma, men båda var hungriga så jag fick låna pengar utav henne, fattig som jag är och så delade vi på en pizza, nyttiga som vii är, haha :p sen tog vi oss upp till gymmet, där det var fuuuulllt med folk så blev bara en halvtimmas cykling för mig tyvärr .. menmen! tihi, bara för att vi hade tråkigt och ville ta kort på oss så får ni en bild här nere strax! skriver nog inte mer idag utan blir nog imorgon isåfall!


uuur dåligt ljus Iknow, men visst är vi söta? ;) haha!


Kisses

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0