I skolaaan!

Jaa, tihi!

Sitter jämte Elina på elevensval, riktigt trevligt :)
Ska jobba med min so uppsats om tsunamis, ska in typ nästa vecka och har knappt börjat så kände att det behövdes! :p haha! Idag ska jag inte göra någonting, bara leta upp min ikea katalog, ska börja med lägenheterna imorgon på hemkunskapen! :) Eftersom vi antagligen har en kort teori lektion imorgon på hemkunskapen, så kanske jag hoppar musiken och åker in och käkar pizza eller något istället :p för har vi kort lektion på hemkunskapen så slutar vi vid 11, och har en musik lektion på 35 minuter vid 12.25 och den kan jag lika gärna hoppa över, kollar ändå bara på film ^^ Vi får se helt enkelt :)

Skriver mer när jag kommer hem ikväll gullungar!

Kisses

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0