INTE OKEJ.

Nej, det där var långt ifrån okej.

Första gången, då var det okej för Clara. Då var det okej för mig.
Andra gången, då var det inte okej för Clara. Då var det inte okej för mig.
Sedan att du säger massa saker som inte stämmer är inte heller okej.
Hela dagen var långt ifrån okej.
Jag vill inte bråka, men såhär tänker jag inte ha det.
Clara är bra, bättre, bäst.
Hon stöttar mig, och lyssnar på mina problem,
hon står ut med mig trots alla mina galna idéer.
Det är hon och jag.
Gör du något mot henne,
Gör du något mot mig.
Du sårade mig idag,
när du gjorde det där.
Det får du leva med.

Har du en annan åsikt?
Postat av: Clara

Tack älskling <333

2010-01-27 @ 17:07:47
Postat av: svar till "Clara"

Ingen fara darling!<333

2010-01-27 @ 17:29:42
URL: http://sjundeaaugusti.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem gjorde något mot henne?

2010-01-27 @ 18:12:13

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0