Jag är lycklig♥

Jaa, för vet ni vad?
Ikväll återfann jag den kärleken till hockeyn som jag hade 08/09! Den har jag saknat riktigt länge, men nu har jag hittat den, och jag är så lycklig för det!♥ Kan skriva det jag skrev på min mobil i första perioden!;

Åh vet ni vad?
Ikväll återfann jag min kärlek till hockeyn!
Har inte känt suget till att gå på hockey sedan förra säsongen,
men nu har jag hittat kärleken till spelet igen!
Jag sitter och gråter när jag skriver det här!
Jag gråter för att jag är så lycklig,
Det är på hockey matcher jag mår som bäst.
Det är under hockey matcher jag känner mig som hemma!
Men nu ska jag torka mina tårar och gå tillbaka till matchen!

Så lycklig jag var, alltså! det är gaalet.
Att Borås vann var bara en liten bonus,
Att Stille var tillbaka i laget, var bara en liten bonus!.
Jag är kär, det är i ishallen jag hör hemma♥

Nu är jag hemma, ut trött!
Skrattat som en tok,
har haft en allmänt trevlig kväll med de bästa!
Var på bra humör trots dagen.
Imorgon är det en ny dag,
och nu säger jag godnatt!
Jag ska välkomna John Blund med ett léende ikväll!♥

Kisses


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0