Jag är ur trött..

.. Men tyckte jag kunde vara snäll och sätta mig här och prata med Oscar, och det ångrar jag, tror inte ni förstår hur mycket min säng kallar på mig, hahaha! Står jag upp snurrar allt typ :p hahah.

Sitter förresten och kollar på hockeykväll, har inget annat att kolla på nämligen, men jaaa.. Och då fick jag veta att de är folk som överallt klagar på David Rundblad, en hockey spelare som inte gjort sitt bästa jvm, men han är en jävligt bra hockeyspelare, vill slå ner alla som säger att han är dålig!

men nu ska jag snart gå och lägga mig, sov gott alla gulliga små läsare =)

Kisses♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0