Nu kommer det med fullt med onödiga tester!

Jaa, haha nu har jag så tråkigt så jag kommer lägga upp massa onödiga testeeeeer, i min nya kategori "Onödiga tester" ;)

Vad är du just nu:


trött/pigg: tröttttt!
glad/ledsen: glad isf :)
elak/snäll: snäll
rolig/tråkig: Jag tycker jag är rolig, men ingen annan tycker det xD
smart/trög: trööög!


ja och nej frågor:


Snusar du: nej
Röker du: nej
Har du nån gång klarat dig utan mat på en dag: japp
Har du nån gång hoppat i lagt dig i vattenpölar: jaa, hoppat i vattenpölar har väl alla ?
Tror du på spöken: ja
Äger du en egen mobil: ja
äger du en egen tv: ja
Har du sjöngt med på nån låt på radion: alltid :)
Sjunger du i duschen: alltid
Är det falskt: haha, jag tänker inte på de
Gillar du katter: jarå
Har du pojkvän: tihiii ;) nej det tror jag inte?!
Gillar du räkor: nejnejnej!

när:


brukar du resa utomlands: på sommaren?
Brukar du lägga dig på kvällarna: under lovet, efter tolv någon gång, på skolkvällar mellan 22-00
Stiger du upp på morgonen: mellan halv 6 och 6 och på lite när jag vill på helger
Äter du middag: olika ?!
Städar du: typ, någon gång varje dag ;o
Joggar du: när jag har lust till det ;)


Har du en annan åsikt?
Postat av: Sanderanne

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-04-26 @ 11:50:58
URL: http://sanderanne.blogfuture.com

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0