Nyååår!

Nyår var kanooon!

Clara kom till oss vid halv sju typ, sen började det roliga! mamma och pappa gick hemifrån vid 7 och vi satte på musik i en timma, sen började hockeyn så jag fixade maten snabbt, tog ett jävla tag haha! sedan åt vi och kollade på hockeyn, sverige vann mot finland med 7-1! =D seriöst, JACOB MARKSTRÖM, the one and onlyyyy! haha, sedan lyssna vi på musik igen, och vid 5 i tolv gick vi ner till mamma och pappa, kollade på raketerna, drack champagne och sa gott nytt år osv, sen gick vi ut på promenad, så jäkla gött var det! haha, sedan satte vi på musiken igen, och lyssna tills klockan var typ 2 sen tog vi med min data in i mitt rum igen, la oss i min säng och lyssnade på musik igen, smsade med oscar oså.. sen vid halv fyra somnade clara, men jag somnade vid sex (Y) sen vaknade vi vid tjugo i elva, då gick vi upp och käkade, sen gick det typ 2 timmar så var vi hungriga igen, så jag lagade lövbiff och makaroner, det var gottt! sen kollade vi på hannah montana; the movie och så gick vi en promenad, sen skulle hon hem :) vart en helt underbar nyår, tack Claraaaaa!♥

kisses♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0